Реєстрація службової поштової скриньки

Інструкція для викладачів

Реєстрація службових скриньок співробітників університету буде відбуватися з використанням системи автоматизації навчального процесу «Triton». Подальша робота з службовою поштовою скринькою буде відбуватися виключно за допомогою цього сайту та тільки після виконання технічних процедур в системі Triton згідно наведеній нижче інструкції.

Для переведення всіх співробітників та студентів університету на використання корпоративної пошта передбачено декілька етапів. На першому етапі цю процедуру виконають викладачі університету. З метою забезпечення оптимальної комунікації викладачів та студентів з системи автоматизації навчального процесу «Triton» буде встановлено зв'язок між викладачем та групами студентів (через систему навантаження). Переведення інших категорій співробітників на корпоративну пошту буде відбуватися за ініціативи керівників відповідних напрямків та тільки після виконання ряду технічних процедур.

  1. Для реєстрації потрібно зайти на сайт «Triton» та натиснути «Реєстрація».
  2. Виберіть тип реєстрації викладача.
    1. Якщо у викладача немає облікового запису у домені univ.net.ua (немає логіну та паролю для доступу до поштового серверу mail.univ.net.ua), то потрібно обрати «Реєстрація нового акаунта» і натиснути «Далі».
      На наступній сторінці викладачу потрібно ввести інформацію:
      • ім’я користувача — логін для входу в систему triton та ім’я в домені univ.net.ua (це ім’я не має відношення до логіну корпоративної пошти);
      • ПІБ;
      • E-mail — альтернативна (додаткова, яку вже має викладач) поштова адреса, на яку буде надіслано підтвердження про успішне проведення реєстрації, а також новий пароль у разі його втрати;
      • Пароль;
      • Підтвердження паролю — повторне введення паролю;
      та натиснути «Далі».
    2. Якщо у викладача вже є обліковий запис у домені univ.net.ua, то потрібно обрати «Реєстрація на основі вже існуючого акаунта», ввести логін цього акаунта і натиснути «Далі».
      На наступній сторінці викладачу потрібно ввести E-mail — альтернативну (додаткову, яку вже має викладач) поштову адресу, на яку буде надіслано підтвердження про успішне проведення реєстрації, а також новий пароль у разі його втрати та натиснути «Далі».
  3. На наступній сторінці потрібно ввести код підтвердження, який був надісланий на альтернативну пошту.
  4. На наступному кроці реєстрації викладач має обрати факультет на якому працює та натиснути «Далі».
  5. Потім викладач повинен обрати кафедру на якій працює та натиснути «Далі».
  6. Далі викладач серед запропонованих викладачів повинен обрати своє ПІБ та натиснути «Далі».
  7. На останньому кроці викладач має обрати особу, яка підтвердить заявку на реєстрацію (завідувача кафедри, на якій він працює, заступника декана), в разі необхідності додати повідомлення та натиснути «Завершити».
  8. Реєстрацію успішно завершено.
  9. Після підтвердження Ваших повноважень відповідальною особою (для пришвидшення процедури рекомендується особисто звернутися до відповідальної особи), зайдіть в свій особистий кабінет викладача в системі «Triton», ознайомтеся з правилами використання корпоративної пошти та створіть логін для корпоративної пошти в домені knu.ua. Рекомендована службова адреса — Ім’яПрізвище@knu.ua (наприклад, TarasTarasеnко@knu.ua).
  10. Для роботи з службовою скринькою потрібно зайти за посиланням https://mail.knu.ua. Логін та пароль використовуйте той самий, що і в системі «Triton» (логін та пароль до пошти mail.univ.net.ua).